wtorek, 27 marca 2012

Makijaże konkursowe

Witam :) Dzisiaj przygotowałam na szybko post makijażowy  mam nadzieję, że się spodoba  :)  Chciałam od razu bardzo podziękować za pierwsze obserwacje mojego bloga. Będę sie starać żeby Wam "dogodzić" i pisać jak najczęściej :)

Pierwszy makijaż w stylu Pin up z  kreską delikatniejszą na jednym oku  i mocniejszą na drugim.



Na drugim oku kreska troszkę mocniejsza. 




Kosmetyki które użyłam do zrobienia makijażu : 
podkład Ingrid 
eyeliner w żelu Essence
sztuczne rzęsy Intern Vion 
szminka Astor Soft Sensation 488 i Pierre Rene 13 ( zawsze je mieszam na ustach )
Róż kobo 101
Rozświetlacz to najjaśniejszy pasek z rozświetlaczo-brązera Sun Club z Essence
reszty nie pamiętam i zrobiłam go na konkurs niestety nie wygrałam.  Będe dalej brać udział w konkusach nie poddam się ;>



I kolejny makijaż na konkurs tym razem na you tube dla The Breath Of Fresh Air

Inspiracją miał być pokaz mody wiosna/lato 2012 dla mnie były to sukienki z pokazu Alberty Ferreti.
Tutaj jeszcze wyników nie ma i nie wiem kiedy będą.
Inspiracja:

fot. EAST NEWS/ZEPPELIN





Zdjęcia z lampą błyskową 








Bez lampy błyskowej 







No i  tu kosmetyków nie bardzo pamiętam napewno  rzęsy też Inter Vion ale te są troszke większe 
Cienie z paletki 120 
żółty i fioletowy (maty) inglota 370 i 325
Róż pewnie też Kobo 101
pomadka 36 Vipera 
Reszty nie pamiętam :P


Pozdrawiam serdecznie i życzę dobrej nocy :* 






2 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz w czerwonej szmince :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale na codzień bardzo rzadko noszę :)

      Usuń