środa, 18 kwietnia 2012

Haul Make-up Atelier Paris & Kryolan

Witajcie

Dawno mnie nie było ... Cierpie na chroniczny brak czasu niestety ...

Ale oto jestem i przychodzę do was z haulem;) Na tą paczuszkę czekałam z niesamowity  zniecierpiliwieniem, planowałam kupić te cudeńka już jakiś czas temu ale dopiero niedawno wysłałam osteteczne zamówienie i oto jest ;D  Jedyne czego nie zamawiałam a znalazłam w paczce była konturówka zapewne gratis (dziękuje ladymakeup)  :D

To jest ten moment w którym Was zarzuce  zdjęciami i swatchami



Revlon to kolor 150 Buff
A make up atelier to FLW4NB i FLW2NB


od lewej 150 buff,  FLW2NB,  FLW4NB






 I swatche róży 




                          I trzy pędzelki każdy z innej parafii ale akurat takie mi się spodobały :)



I jeszcze pokażę Wam dwa makijaże. Dziewczyny szły na wesele jedna z nich była świadkową :)
  
Malowałam je zanim przyszły do mnie powyższe kosmetyki dlatego cera niestety nie jest dopracowana ... No w każdym razie wyszły takie dwa cosie.
Obie Panie miały podobną fryzurę (żeby nie rzec, że taką samą) i sukienki delikatnie różniące się odcieniem  :)





Dziewczyny dajcie znać czego recenzję chciałabyście pierwszą zobaczyć to sie postaram tego poużywać i zopiniować :) 

Ps.: w piątek kolejna porcja makijaży i znowu nie tylko na mnie. 

Pozdrawiam serdecznie 





1 komentarz:

  1. piękne makijaże :) jak oceniasz te podkłady od MAP? mam na nie chrapkę i się zastanawiam bo dość dużo kosztują.. ehh :)

    OdpowiedzUsuń