sobota, 21 kwietnia 2012

Konkurs u Makeupdream i GlamRockPrincess


Jako, że jestem łasa na kosmetyki tym bardziej takie które mogę dostac w prezencie biorę udział we wszystkich konkursach na jakie się natknę i oto porcja kolejnych konkursowych makijaży ;D Tak, tak jestem straszna. 
Niestety ilośc konkursów w tym miesiącu może przekroczyć troszkę ilośc czasu wolnego na pomalowanie się na każdy z nich ale postaram się i może za niedługo będą kolejne makeupy.

 Pierwszy makijaż dla Makeupdream (klik), tematem konkursu mają być tropiki :)

Połączyłam lazur oceanu z kolorami ptaków tropikalnych no i próbowałam jeszcze wcisnąć zieleń dlatego dołączyłam kreskę. 
W obu makijażach wypróbowałam czerwony róż do policzków z Kryolana, pigmentacja zwala na kolana :)






Kolejny makijaż na konkurs u GlamrockPrincess na you tube, tytuł konkursu "Anioły i demony".

Trzeba było dodać filmik instruktażowy... Podam linka ale nie wiem czemu poprzesuwało mi się w czasie coś i ciężko się ogląda (klik)... Mam nadzieję, że makijaż się chociaż troszkę spodoba :)





Pozdrawiam serdecznie i dobrej nocy :*

2 komentarze: