wtorek, 3 kwietnia 2012

Make up wiosenny

Witajcie
Zapraszam do kolejnego postu makijażowego. Tym razem w użyciu był mój nowy cień z inglota. Ale to zobaczycie na zdjęciu :) Miał to być makijaż na konkurs ale stwierdziłam, że jest zbyt zwyklasty. Zapraszam do oglądania :)







Kosmetyki: 
Róż Kobo (przełożyłam do innego opakowania jest to numer 101)
Pomadka Rimmel 14
Ingrid 29 porcelana
Bourjois 73 ( niestety troszke za ciemny na całą twarz dlatego daję go na obrzeża twarzy )
błyszczyk Kobo 306
Cienie inglot 418 i 333
reszta cieni z paletki Manly 12o cieni 


Napewno już słyszałyście ale chciałam jeszcze poruszyć temat Makijażowych Mistrzostw Polski na youtube. Myślę, że dziewczyny zrobiły niezłą robote szukając sponsorów i dały szanse zdobyć świetne nagrody naprawdę każdemu kto ma ochotę wziąć udział. Jestem niesamowicie podekscytowana i nie ma bata żebym nie spróbowała :) Także spodziewajcie sie w tym miesiącu jakiegoś makijażu na ten konkurs.

Pozdrawiam serdecznie i dobrej nocy :)


1 komentarz:

  1. Bardzo fajny blog obserwuje Zapraszam do siebie http://marzenabartoszmakijaz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń