poniedziałek, 2 kwietnia 2012

Paletka Flormar - make up

Witajcie

Dzisiaj chciałam przedstawić makijaż wykonany paletką Flormar którą ostatnio się wam chwaliłam. Ale zanim to nastąpi chciałam podzielić sie z wami kilkoma refleksjami na temat blogowania... Muszę sie przyznać, że myślałam, iż stworzenie ciekawego bloga od strony szaty graficznej będzie nieco łatwiejsze ... Nie ogaraniam jeszcze wielu rzeczy i w sumie sama nie wiem jakbym chciała, żeby mój blog wyglądał. Mam szczerą nadzieję, że w najbliższym czasie blog zacznie wyglądać chociaż trochę lepiej. Nie bardzo też wiem w jaki sposób pisać recenzje żeby były czytelne i jakoś uporządkowane ale to mam nadzieję, że przyjdzie mi z czasem.

Chciałam również podziękować za dotychczasowe obserwacje i za to, że tu zaglądacie mam nadzieję, że sie wyrobię i sprostam waszym wymaganiom.

Przechodząc do tematu makijaż wykonany paletką czterech cieni o kolorze P045






Muszę powiedzieć, że i tym razem makijaż trzymał się  cały dzień. Pomalowałam się coś około godziny 11 a makijaż w nienaruszonym stanie (mówię tu tylko o makjażu oczu) zmyłam o godzinie 23 :)

Zdjęcie kosmetyków które użyłam (nie ma na zdjęciu bazy pod cienie  Artdeco )



Pokazałam już we wcześniejszych postach część moich dotychczasowych zdjęć makijaży i chciałam uzupełnić  mojego bloga o kolejne makijaże, żebyście lepiej zapoznały sie z moją szaloną "twórczością".












Pozdrawiam cielutko i dobrej nocy :*


2 komentarze: