wtorek, 5 czerwca 2012

Kolejne zakupy kryolan i dwie bazy pod cienie


Witajcie dzisiaj znowu pokazuje nowości w mojej kosmetyczce ;)


Wszystko zamówiłam  z Ladymakeup.  Chciałam zaznaczyć, że jestem bardzo zadowolona z tego sklepu po pierwsze ze względu na niesamowity asortyment, a także za świetny konakt w razie kłopotów ... A do  kontaktu z Panią Moniką byłam zmuszona przez mojego genialnego brata ...
Z tego względu, że praktycznie nie mam mnie w domu odbieranie  przesyłek  spada na moich domowników  i tak  się stało i w tym wypadku tylko tyle, że brat przez CAŁY tydzień zapomniał mnie  poinformować  o tym, że takową paczkę odbierał...
Wyobraźcie sobie mój niepokój po kilku dniach oczekiwania na tę  (nie tanią  przecież) paczkę ... A także wściekłość gdy Pani Monika poinformowała mnie, że paczkę ktoś odebrał dobry tydzień temu... Czyli co ktoś sobie zabrał !?
Ale nieeee...  Paczka leżała sobie bezpiecznie te 7 dni na biurku brata ...A  ja już miałam robić zadyme na poczcie, ale bym z siebie kretynke zrobiła...
Na szczęście wszystko się dobrze skończyło ale na chwile ostudziło mój zapał w kupowaniu przez internet ( zapewne tylko chwilke ...;)
Ale jakiś pozytyw jest napewno bo cieszę się podwójnie z mojej paczuszki ...:D


Jak zobaczycie to już wszystko zdążyłam zmacać :) I muszę zaznaczyć, że nie sądziłam, że paletka pomadek będzie tak duża ... Wystarczy mi do końca życia i jeszcze dłużej...:)

Co do baz byłam bardzo ciekawa bazy z Joko a o bazie z Lumene śniłam już od dawna ale nie wiedziałam gdzie ją kupić.

Także zapraszam do oglądania ;D





LC402


LC122


LC104


Tu trzy przypadkowe swatche na ręce


Jak widzicie na powyższych zdjęciach, szminki mimo tego, że wszystkie w tej palecie mają to samo wykończenie ( matowe),  to jednej są bardziej matowe inne mniej. Te bardziej matowe niestety troszke wysuszają usta ( tak robią wszystkie matowe pomadki ) ale napewno zdam relację pełniejszą z ich użytkowania :)
 I więcej ustowych swatchy będę wrzucać w kolejncyh postach przy okazji ....:) szykuję kilka recenzji niestety na jakiś makijaż nie mam za bardzo czasu.


No nic mam nadzieję, że post się spodoba i dobrej nocy życzę :)















4 komentarze:

  1. Dobrze że w ogóle Ci o niej powiedział... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja bym z chęcia zobaczyła jak wyglada złota, srebrna i czarna na ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję że uda mi się jakoś za niedługo porobić zdjęcia ale akurat i złoty i srebrny nie wygląda szczególnie zachęcająco ...

      Usuń