poniedziałek, 23 lipca 2012

Metamorfoza:)

Witajcie dzisaj chciałam zaprosić każdego chętnego z okolic Wrocławia  na metamorfozę makijażową pod moim okiem :)


  Zbierałam się do tego mnóstwo razy ale teraz będę miała troszkę więcej czasu więc może uda mi się zorganizować kilka makijażowych metamorfoz  :)

Oto kilka zasad :)
1. Zgłoszenia proszę wysyłać na maila elaaniolek91@gmail.com, musi zawierać zdjęcie twarzy ( no chyba że się znamy to zjdęcie nie jest konieczne ;)  i kilka słów o tym czego oczekujecie od makijażu lub jaki make up lubicie.
2. Makijaż wykonam u siebie w domu,  ewentualnie we Wrocławiu bo tam jestem w stanie dojechać.
3. Najważeniejsze to ustalenie daty makijażu bo mimo że mam więcej czasu nie oznacza,  że mam go dużo. Może się okazać, że będzie trzeba ustalić termin już miesiąc wcześniej.
4. Makijaż oczywiście całkowicie bezpłatny, ale osoba zgłaszająca się zgadza się całkowicie na mój pomysł wykonania makijażu oraz na opublikowanie zdjęć przed i po.

Poniższe zdjęcia mają być formą zachęty. Musicie mi uwierzyć na słowo ale na żadnym ze zdjęć nie ma fotoszopa ;) Makijaż jest oczywiście odjechany ale ja lubię mocne makijaże :)




Także jeszcze raz zapraszam wszystkich chętnych :)  Nie wiem jeszcze ile osób się zgłosi nie wiem czy w ogóle się ktoś zgłosi ale trzymam kciuki żeby się udało ...:)


Pozdrawiam serdecznie :)  Dobrej nocy :)

5 komentarzy:

  1. uwielbiam Twoje makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ile w ogole kosztuje makijaż u Ciebie na jakąs okoliczność ?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko! Pięknie się umalowałaś :) Spora różnica, od razu widać! :))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń