czwartek, 26 lipca 2012

Pierwsze metamorfozy i uzupelnienie paletki Inglot

WItajcie :)

Jako, że mój narzeczony wyjachał daleko i to na pół roku, staram się zorganizować sobie czas tak żebym nie miała czasu myśleć o tym jak bardzo za nim tęsknie... Dlatego przedstawiam wam już dzisiaj dwie metamorfozy Pani  Sylwii i jej koleżanki Kamili :)
Obie Panie były bardzo zadowolone z metamorfozy. Oczywiście makijaże były dużo mocniejsze od tego co wyszło na zdjęciach...

Ale mam nadzieję, że widać różnice :)





Od razu pokażę w jaki sposób uzupełniłam moje paletki Inglota i swatche nowości :)


441 371 379 334

362 329 319 368 383 339 395 353
W końcu jestem zadowolona z tego jak moje paletki wyglądają :)

Pozdrawiam serdecznie i jeśli ktoś jeszcze ma ochotę wziąć udział w metamorfozie zapraszam tutaj :)

Dobrej nocy:)






6 komentarzy: