środa, 18 lipca 2012

Recenzja paletki 5 róży do policzków Kryolan Matt

Witajcie dzisiaj recenzja róży z paletki Kryolan.

nie mam zdjęcia samej palety dlatego zdjęcie zbiorowe :)


Może od  razu przejdę do rzeczy. Muszę powiedzieć, że są to najlepsze róże jakie miałam do tej pory.

Paletka zawiera 5 róży o matowym wykończniu, kolorki jak widać na załączonym obrazku.

Pigmentacja jest niesamowita, dlatego łatwo zrobic sobie nimi krzywdę. Zalecam używać do nich wyłącznie bardzo miękkich pędzli. Nakładanie przysparza sporo problemów nie tylko ze względu na mocną pigmentację ale także ze względu na dość kredową  konsystencje.

Są niesamowicie wydajne, bo naprawdę wystarczy ociupinka nabrana na pędzel by wykonać makijaż.

Ciężko równomiernie  rozblendować  róż ale z czasem nabrałam wprawy. Najcieżej było mi wyczuć ilośc jaką mogę nałożyć. Miałam w między czasie dwa próbne makijaże ślubne i w obu przypadkach panna młoda zapowiedziała, że w dzień ślubu chce go odrobinę mniej ...:P Po to są w końcu makijaże próbne :)

Róże bez problemu wytrzymują 12 godzin na policzkach bez żadnych naruszeń. Mam mieszaną  cerę i pod koniec dnia twarz mi się naprawdę mocno błyszczy a róż nadal jest na swoim miejscu.




Muszę się jeszcze przyczepić do kolorów. Brakuje mi tu typowej brzoskwinki, no i ten brąz ... ciężko go używać nawet jako brązera nie wiem czy uda mi sie go chociaż troszkę zużyć. Ale takie jest ryzyko kupowania gotowych palet nie wszystko może się spodobać tym bardziej kupując przez internet. 

Za to pozostałe kolorki wyglądają naprawdę ładnie i dość naturalnie na policzka. Przez to, że są całkowicie matowe nie wyobrażam sobie nie użyć rozświetlacza. 


Także podsumowując daje im 9/10 i serdecznie polecam tym którym zdarza się malować innych chociażby od czasu do czasu bo warto mieć te kilka naprawdę porządnych róży.


Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do obserwowania :)









2 komentarze:

  1. osobiscie uwielbiam rzeczy z kryolanu i sama mam ich pelno od kamuflarzy poprzez cienie az po fixer wlasnie. rozy nie mam ale jak polecasz to moze sobie zakupie ta paletke :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radzę dobrze zastanowic się nad kolorystyką paletki :) Ja wybrałam tą dlatego że zależało mi na matowych różach :)
      A jakie masz ich cienie?? tez się zastanawiałam ale tak ciężko znaleźć jakąś recenzje albo swatche, że nie mogłam się zdecydować ...

      Usuń