środa, 8 sierpnia 2012

Kolejna metamorfoza, sesja i małe zakupy

Witajcie :)

Dzisiaj kolejna metamorfoza. Tą Panią zdarzyło mi się już wcześniej malować, tylko że wtedy była w roli panny młodej:)
Dlatego z tym makijażem postanowiłam zaszaleć jako, że ślubny jak to ślubny był bardzo delikatny.

Wybaczcie, że zdjęcia porównawcze są w innnym świetle ale po zrobieniu makijażu bez lampy nie wyszło ani jedno zdjęcie...

Także zapraszam do oglądania i piszcie co sądzicie.




Następnie chciałam Wam pokazać zdjęcia z ostatniej sesji. Pani fotograf która jest autorką tych zdjęć jest bardzo młodziutka aczkolwiek jak widać nie przeszkadza jej to w robieniu świetnych zdjęć;)



Następnie zakup przed którym się broniłam bardzo długo... Płyn micelarny taki drogi, ciekawe co on takiego robi, że ażtyle kostuje... Ale była promocja i w końcu się skusiłam.



Jeszcze  muszę powiedzieć coś o moich wrażeniach związanych z OCM. PO miesiącu regularnego stosowania stwierdzam, iż stan mojej skóry pogorszył się, mam gule na całej twarzy i to w dodatku bolące ... Nie wiem czy pogorszyło się od tak po prostu czy przez OCM, nie wiem czy jakbym nie przestała stosować tej metody to czy np za miesiąc nastąpiła by w końcu poprawa... Wiem tylko, że lepiej na razie zaprzestać poczekam może coś się zmieni i za jakiś czas znowu spróbuje. Mydełka  Alepia używam nadal juz mi się kończy ale pewnie zakupie ponownie. Tak samo nie zrezygnuję z płynów micelarnych ale do OCM nie wiem czy wrócę...


Jeszcze pokażę Wam dzisiejszy makijaż, delikacik. Na zdjęciu widac w jak bardzo złym stanie jest moja cera....




Pozdrawiam serdecznie  :) miłego dnia :)








5 komentarzy:

  1. kolory moim skromnym zdaniem nie pasują do tej Pani, wygląda na przerysowaną troszkę.

    Za to Twój dalikacik b.ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm.. może masz rację... ale mam wrażenie że i tak wygląda dobrze poza tym była zadowolona a to chyba najważniejsze ;) no nic mam nadzieję że następne metamorfozy bardziej Ci się spodobają :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna młodziutka modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przy ocm z reguły nastepuje pogorszenie po jakims czasie , to efekt oczyszczania skóry , sama przez to przechodzilam , a pozniej bylo juz tyko lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie wracam do ocm już w sumie nie mam nic do stracenia cera jest na tyle zła że juz nie sądze żeby mogło się pogorszyć ... Poza tym zauważyłam że mam duzo mniej widocznie zaskówrniki wiec moze chociaż tyle zyskam :) Dziekuje za komentarz ;)

      Usuń