wtorek, 4 września 2012

Lakierowy zawrót glowy- Miyo mini drops

Witajcie :)

Jako, że żyje w samozachwycie nad moimi paznokciami które po dziesięciu latach obgryznia w końcu zapuściłam ( i niech mi ktoś wytłumaczy dlaczego bo ja sama nie wiem jak to się stało...:) chciałam Wam pokazać moje ulubione lakiery do paznokci :)
Jak widzicie po tytule  są to lakiery Miyo mini drops :) Po pierwsze za kolorki, a po drugie za cenę (3,50-4,90zł). Utrzymują się do trzech dni jeśli nie robie za dużo w domu a dwa dni to taka norma :) Jeśli chodzi o czas wysychania to te jaśniejsze wysychają szybciej a te ciemniejsze wolniej.

Przechodzimy do zdjęć to są lakiery które ja mam. :)









A tak prezentują się niektóre kolorki:






Znacie te lakiery ? Co o nich myślicie ?


Pozdrawiam serdecznie :)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz