środa, 12 grudnia 2012

Małe zakupy i nareszcie uzupelnienie fotek slubnych Nikoli :)

Witajcie :)


Dzisiaj pokażę Wam moje małe zakupy kosmetyczne i kilka  zdjęć z makijażem ślubnym ( który swoją drogą zrobiłam dawno temu ale nie miałam zdjęć)  na których mam nadzieje w końcu będzie pięknie wszystko widać :)

Zaczynamy od lakierów Golder Rose. Odkąd wyszła nowa seria lekierów świąteczno-sylwestrowych Jolly Jewels zapragnełam miec je wszystkie ;D Ale że budżet ograniczony to na razie mam jeden, jeszcze kupiłam sobie jeden z serii Rich Color, który podobał mi się od dawna. Na blogach widać dość duże zainteresowanie lakierami z nowej serii bo rzeczywiście są wyjątkowe. Ja kupiłam czarny lakier ze złotymi drobinami. Jest dość ciężki w obsłudze bo drobin ma naprawdę dużo, przez co ciężko nałożyć tyle żeby czerń pokryła cały paznokieć jadnocześnie żeby nie odstawały drobiny. Dlatego zalecam pomalować jakimś ciemnym lakierem podkładowym ja użyłam ciemnego fioletu .

Będę w posiadaniu napewno jeszcze jednego lakieru z serii Jolly Jewels i nieomieszkam  w czasie późniejszym Wam  go pokazać. Jeśli ktoś jeszcze ich nie widział  na żywo to jak najbardziej polecam :)




 I jeszcze zakup włosowy, ponieważ strasznie mi się puszą włosy od szalika, czapki i pogody.


A następnie zdjęcia makijażu ślubnego :)




Dziękuję za uwagę i pozdrawiam :)







1 komentarz:

  1. śliczne te zdjęcia ślubne,tak ładnie komponują się te fioletowe kwiaty w bukiecie i we włosach i jeszcze w makijażu ten fiolecik . Pięknie;)

    OdpowiedzUsuń