środa, 12 grudnia 2012

Wygrana w konkursie Dax Cosmetics :D

Witajcie dzisiaj  się będę chwalić :)

Wygrałam w konkursie zorganizowanym przez markę Cashmere w konkursie na metamorfoze zcharakteryzowaną jako drapieżna :)

Nigdzie nie było napisane co konkretnie będzie nagrodą, więc niecierpliwie czekałam na nagrodę-niespodziankę.

No i rzeczywiście to co dostałam było dla mnie zaskoczeniem :)

  To pięknie opakowane coś to perfumowany mus do ciała ...:) Nawet jesli mi nie podpasuje to napewno będzie ozdobą mojej toaletki :)


Czekam również na paczkę od Astora, także na kosmetyki wygrane w konkursie i tu także nie do końca wiem co dostanę :) 


Pozdrawiam serdecznie :) 
Trzymajcie się cieplutko:)

P.s. Widzicie to piękne czerwone tło na zdjęciach ? Miałam mały remont w pokoju i jedną ze ścian mam czerwoną ;D

2 komentarze:

  1. gratulacje ;)
    miałam przed remontem taki kolor ścian w kuchni :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo o właśnie takim kolorze marzyłam :D

      Usuń