środa, 2 stycznia 2013

Makijaze i male zakupy:)

 Witajcie w nowym roku :)


Chciałam Wam pokazać dwa makijaże sylwestrowe jeden  na sobie drugi na znajomej.
Właściwie to nic szczególnego oba w podobnej tonacji :)





Następnie małe zakupy, niestety nie było mojego pudru sypkiego my secret dlatego kupiłam Pierre Rene. Jakość ta sama ale My secret jest trochę tańszy.
Obiecałam, że pokaże jeszcze jeden lakier z kolekcji Jolly Jewels więc jest :) Szkoda, że z ich trwałością jest tak marnie bo efekt powala.



Pozdrawiam serdecznie i do następnego :)




4 komentarze:

  1. polecam bazę z essence pod brokatowe laiery. Niedawno zakupiłam specjalnie pod te GR Jolly Jewels i jest świetna naprawde polecam . Dodatkowo ułatwia ich usuwanie bo nie wiem czy wiesz z tym jest gorzej jak z trwałością. Aby nie uszkodzic sobie płytki podczas zmywania lakierem polecam te bazę. Pozzdrawiam
    PS makijaż na Tobie ogromnie mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ze zmywaniem jest jakaś masakra zawsze muszę część po prostu zrapać... Myślałam że z brokatami tak po prostu musi być :P:P no cóż dzięki bardzo za informacje :)

      Usuń
  2. o mamo piękny tej Twój make up! ile ja bym dała, żeby potrafić się tak malować ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja myślę, że wystarczą dobre chęci ;D

      Usuń