piątek, 8 lutego 2013

Pas do pedzli Lancrone i nowy podklad MAP

Witajcie :)

Dzisiaj znowu szybki post:)

W końcu zdecydowałam sie na zakup pasa do pędzli, wybór padł na Lancrone dlatego, że  widziałam go na żywo i przypadł mi do gustu poza tym nie jest drogi:)
Mam nadzieję, że pozwoli mi to na troszkę większe zorganizowanie podczas malowania, bez pasa ciągle szukam jakiegoś pedzla posród rozwalnych na całym blacie kosmetyków...:P No i mam nadzieje, że wszystkie mi się do niego zmieszczą, bo jeszcze tego nie sprawdzałam :)


Następny zakup planowany od dawna to bardziej żółta wersja podkładu MAP niż miałam wcześniej. Szukam podkładu który będzie miał idealny kolor dla mnie po to żeby w końcu nakładać jeden podkład bez mieszania różnych kolorów.
Wybrałam kolorek 2Y, poprzednio miałam 2NB.
Niestety jak sie okazuję wersja Y jest trochę ciemniejsza niz NB, a to oznacza, że w dalszym ciągu będę musiała mieszać podkłady...

Od góry: Map 4NB, MAP 2Y, Revlon 150, korektror Bourjois Healthy mix 51
A to zdjęcie z poprzedniego postu o tych podkładach .

Od prawej: Revlon 150, MAP 2NB, MAP 4NB

Kupiłam także mały pędzelek do korektora, szczoteczke do wyczesywania brwi i pomadkę:)



Jako, że szykuję się powoooli do mojego ślubu we wrześniu, będę chciała Wam pokazać próbny makijaż ślubny (będe sie sama malowała :).

Pozdrawiam serdecznie :)




4 komentarze:

  1. Kochana zostałam otagowana, więc i Ciebie nominuję i zapraszam do zabawy:) Zdradź nam kilka faktów o sobie :)
    http://makeupmilomania.blogspot.com/2013/02/nominacja-liebster-award-2.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha dziękuję :P To będzie mój pierwszy Tag :) jak tylko znajdę chwilke czasu :*

      Usuń
  2. Привет! Мне бы хотелось открыть салон парикмахерскую. У кого-то из читательниц есть опыт в этом? Очень большой выбор оборудования для салонов красоты. Кто может помочь советом? Какой магазин лучше выбрать для то чтобы купить Стерилизатор для маникюра и это Профессиональная косметика для лица. Я выбираю среди этих магазинов Spashop.com.ua, Venko.com.ua, Newfacebeauty.pl, Ukrmedgarant.com.ua.

    OdpowiedzUsuń