sobota, 13 lipca 2013

Dyplom i różności




WItajcie po długiej przerwie :)

Chciałam Wam pokazac moją pracę dyplomową tematem był makijaż osoby dojrzałej, moją modelką było moja mama :)


Fotografowała Barbara Lutzner.

A teraz kilka faktów :)

Mam nadzieję, że spodoba sie Wam tak jak mojej mamie :)

Założyłam fanpage przez przeprowadzkę bedę od nowa szukała potencjalnych klientek mam nadzieję, że mi w tym pomoże :)

Zapraszam  https://www.facebook.com/LegnicaWizaz.

U mnie ostatnio same zmiany...

Jak już kiedyś piasałam biorę we wrześniu ślub :) Na szczęście przygotowania dobiegają ku koncowi. W końcu.  Przeprowadzam sie do miasta mojego narzeczonego i znalazłam juz pracę w ukochanym Inglocie :)
Za niedługo też kolejna zmiana będę właścicielką kocurka rosyjskiego błękitnego, jest to prezent niespodzianka  od mojego narzeczonego :D Best gift EVER! On to mnie zna...:P

to jest mamusia mojego kocurka

A to jest mój kocurek

Juz dawno niebyło tak dużo zmian w moim życiu i to na raz a juz w ogóle wszystkie pozytywne:P
Nie wiem z czego sie bardziej cieszyć :P Chyba jestem w szoku póki co:P

Trzymajcie się cieplutko :)

7 komentarzy:

  1. Twoja mama jest piękną kobietą! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. mama wygląda pięknie,idealnie podkresilas jej urodę!:)koty rosyjskie są piękne!wszystkiego najlepszego Ci Życzę-aby ten wyjątkowy dzien był naprawdę niezapomniany i zebys szybko odnalazła się w nowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No hejka! :D
    Jaki śliczny kitek na Ciebie tam czeka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana zapraszam na moją nową stronę i zapisanie się do newslettera link do niej u mnie na blogu;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym otworzyć swój salon kosmetyczny i zastanawiam się nad tym gdzie kupić nozyczki do cieniowania i jeszcze nożyczki do degażowania. Wiem jednak, że jest to bardzo duża inwestycja i sporo pieniędzy musiałabym wydać za jednym razem. Z drugiej strony i tak wyjdzie mi to taniej, niż miałabym kupować każde urządzenie z osobna... Gdzie najlepiej szukać takich sprzętów? Czy możecie polecić jakąś hurtownie? Czy warto zamawiać przez Internet? Wybrałam sklep Newfacebeauty.pl, http://lampa-lupa.pl/, http://myjka-ultradzwiekowa.pl/, http://e-hurtownia-kosmetyczna.pl/.

    OdpowiedzUsuń